Youre still with me in my dreams

Idag måste ha varit en av världens sämsta dagar men den blev ju faktiskt bättre sen. Min jacka som jag nyss köpte för 1000 spänn gick sönder, Nice. Sen så då vi stod och rulla permanent på skolan fick jag asont i nacken så nu kan jag inte böja mig till- eller ens titta åt vänster. Vi hade även lite vattenkrig i salongen, och de var faktiskt läraren som startade de hela, så där sprang halva klassen runt och jaga varann me vattensprutorna.
Efter skolan så gick vi på stan och kolla runt lite, köpte också en till julklapp bara några få kvar nu! Längtar som fan till Jul nu. Och föresten ska jag flytta in till min lägenhet i helgen, hur kul som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0