.

Ledig dag idag, skönare kan de ju inte bli men eftersom att man är så van att kliva upp tidigt så vaknar man ju inte så mkt senare än i vanliga fall ( hade glömt att stänga av larmet oxå så den ringde kl 6...).

Igår så skulle vi ju ha haft egen hårvård på skolan , en dag som alla i klassen sett fram emot och har längtat till ända sen den första dagen. Så jag och alla gick till skolan aspeppa på att färga/klippa och mkt mer, MEN då jag kommer dit.
- Rebecka de är ingen egen hårvård idag. Haha askul skämt liksom! men ne de va sant, anette va sjuk. Kul, ja skitkul...
Men de kanske va tur iallafall för nu har jag ändrat mig, tror att jag ska färga underhåret i en copparbrun färg typ, svårt att förklara men den va assnygg iallafall!


typ den färgen hon har i underhåret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0