Följ ditt hjärta slåss för de du tror på.

Sitter och nostalgilyssnar på gamla disneylåtar, hur bra och fina är dom inte? :) lite töntigt jag vet men ändå. Jag tycker att disneyfilmerna som vi såg då vi var liten är 1000 ggr bättre än dom som släpps nu. Allt från Tarzan pocahontas får min spotify nu bli bekant med. En film som jag alltid har älskat och sett så många gånger så jag kan varenda replik från början till slut är just lejonkungen. Hur bra är den inte? de är lätt den bästa filmen nånsin, spelar ingen roll hur många gånger jag ser den så gråter jag alltid ihjäl mig. ( tyckte säkert oxå att de var lite coolt att min pappa kallas för zimba ). Men som sagt spelar ingen roll hur många ggr jag ser den kan inte låta bli att få rysningar varenda gång på slutet heller. Älskar filmen från början till slut och hur klockren är inte Timon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0