Miss You.

Något jag länge har funderat på är vad jag ska göra me mitt hår på egen hårvård som vi har på torsdag. Har länge funderat på att göra blonda slingor igen men

1, de blir så slitet och man får ju kamma ihjäl håret efter man har borstat de.
2 man tappar väldigt mkt mer hår, jag gjorde de iallafall.
3 jag har kommit på att jag passar nog bättre i mörkt hår.

Jag tkr de om man jämför 2 bilder bredvid varann i allafall men jag vet många som säger tvärtom så jag vet inte.... Men har nu kommit fram till att jag ska klippa luggen som hänger ner i ögonen just nu så jag blir tokig! och göra mörka slingor, tror inte att de kommer synas så jättemkt eftersom jag har rätt mörkt hår i vanliga fall men de är ju alltid nåt, äre gratis måste man ju passa på!


Så vad ska man satsa på? Tkr nog att de mörka passar mig bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0