T <3

just nu upptäckte jag att mitt internet fungerar trådlöst, de kunde man inte tro. Eftersom att de är så förbannade kallt ute just nu har man ingen lust att bege sig ut i kylan för att gå och umgås med någon, så därför sitter man härinne hela dagarna efter skolan. De märks på ett ställe, mobilen. Jag & L är vana att umgås med varandra i stort sett varenda dag, men nu har de inte blivit så pga kylan. Och även fast vi ses varenda dag brukar det ibland bli några tismslånga samtal då och då. Nu då man tittar på uppringda och mottagna så inser jag att vi har pratat med varandra typ 20 ggr ( nej inget skämt ) på tre dagar, och det är inte samtal som varar i 10 minuter heller. Jag har bara en sak att tillägga, den som skapade halebop borde få bragdguldet!

Kommentarer
Postat av: L

HMMM JA BARA UNDRAR VEM T<3 ÄR .... ;O ng du inte har berättat ;OOOOOO /Din bästa telefonvän <3

2010-12-01 @ 07:34:03
Postat av: R

hehe du bästa telefonvän, du vet nog mer än någon annan vem T är ;) <3

2010-12-03 @ 19:32:16
Postat av: Anonym

VEM ÄR T!? ;(

2010-12-05 @ 11:40:26
Postat av: R

You`ll never know ;)

2010-12-05 @ 22:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0