ovärt...

Igår kväll tog jag ett väldigt vuxet beslut för att tjäna lite vuxenpoäng, jag ställer klockan på 7 så jag i panik slipper slänga på mig kläderna och komma till JB flåsandes efter att man har halvsprungit uppför alla trappor. Så klockan ringde och jag stod emot den där välbekanta gesten att trycka på min vän snooze. Som alla dagar börjar vi 08.40 och vi satte oss i klassrummet, det första läraren säger - Idag kommer vi ha en relativt kort lektion, hon skulle tydligen på något möte eller nåt. Eftersom vi inte har några lektioner på eftermiddagen innebär det för mig att jag skulle bli tvungen att gå den där kilometern hem som känns som en evighet eftersom den går rakt uppför, och jag menar verkligen Uppför. Så ovärt! hade lika gärna kunnat stanna hemma.

I can honestly say
You've been on my mind
Since I woke up today
I look at your photograph all the time
These memories come back to life
And I don't mind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0