Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.



1. Jag går frisörutbildningen på JB i Östersund.
2. Jag har världens bästa och roligaste bästa vän.
3. Jag har en väldigt "töntig" musiksmak, gillar smöriga lovesongs.
4. Jag hatar, verkligen Hatar att ha idrott på skolan och längtar tills nästa år då vi slipper.
5. På senare år har jag blivit väldigt känslig då jag tittar på sorgliga filmer.
6. Lejonkungen är den absolut bästa film som någonsin har gjorts, måste tillägga att Timon är min största idol.
7. Om jag inte blir frisör efter dom här tre åren finns det många andra yrken jag vill jobba med, förskollärare, journalist, barnmorska, m.m
8. Jag är väldigt dålig på att spara pengar, och väldigt duktig på att shoppa upp alltihop.
9. Jag har inga riktiga syskon men jag har två kusiner som jag står väldigt nära och vi brukar säga att vi är syskon.
10. Jag tycker att sims 2 är världens roligaste spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0