Annsofie Brorsson

Det här var inte det lättaste alltså, vart ska man börja?
Först och främst Grattis till att bli vuxen och grattis till körkortet! Du är för duktig bumsan!
Ja min kära vän Annsofie hade jag aldrig heller träffat förns vi började på gymnasiet.
Efter en stund började vi prata och umgås( tänker inte berätta vad vi gjorde första gången vi va på stan haha)
Hon är jätterolig och man kan verkligen lita på henne, och hon är förbannat bra på att lyssna. Efter att ha umgåtts ganska länge insåg vi att vi till och med är släkt! tänka sig. Ja hon är världens goaste men kan ha ett sjujävla humör (vilket de på telia fick erfara idag) Nej men jag vet att jag kan lita på henne och jag är så glad över att ha dig som vän hjärtevän!


Kära fina hjärtevän!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men SJU HELVETEEEEE vad snygg hon var på översta bilden

2012-02-09 @ 20:49:47
Postat av: annso

men min älskade vän!

sitter och skratta för mig själv i lägenheten och känner hur tårarna är påväg, du är världens bästa!

hahahaah, vi ha verkligen haft våra stunder, argsinta, som glada! det är det som gör oss så speciell, det är att vi matcha varann vilket som.

jag är så glad att du finns i mitt liv. du är speciell, en vän som dig borde alla få ha!



"å de är då likt förbannat" känner samhörigheten med dig, och mig, och våran fina dialekt :) du är bäst!<3<3<3

2012-02-09 @ 21:54:06
URL: http://aiebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0