Ellinor Landström

Å nu var det ett tag sedan igen! det här med att blogga är nog inte riktigt min grej.
Men nu tänkte jag skriva några rader om min fina vän ellinor!
Hon är en av de roligaste människorna jag känner och vi skrattar alltid (okej inte jämt vi ser varann men ganska ofta i alla fall) när vi är tillsammans. Hon är jättegullig och snäll och jag vet att jag kan lita på henne. Jag är väldigt glad över att ha lärt känna henne och jag hoppas verkligen vi kommer hålla kontakten även efter gymnasiet!
Jag tycker så väldigt mycket om dig gumman.
så snygg är min kära vän <3

Kommentarer
Postat av: ellinor

Du är snygg om någon. och tack för de där fina orden hjärtat!!! åå hjärtat tog ett extra skutt. puss du är exakt lika bra, om inte bättre <3 <3 <3

2012-02-28 @ 10:37:20
URL: http://ellinorlandstrom.webblogg.se/
Postat av: ellinor

Du är snygg om någon. och tack för de där fina orden hjärtat!!! åå hjärtat tog ett extra skutt. puss du är exakt lika bra, om inte bättre <3 <3 <3

2012-02-28 @ 10:37:43
URL: http://ellinorlandstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0