It´s a mystery, why can´t I stop thinking about you.

Eftersom att min kära vän Sara i ett inlägg nedan nämnde att jag är galen i bra hårprodukter tänkte jag visa mitt senaste inköp! Och eftersom vi har egen hårvård nu på fredag tänkte jag även visa vad jag har för planer.

Det här var ju den snyggaste hårfärgen jag någonsin sett! Herregud, så det här ska mina bästa frisörvänner få göra på  mig på fredag.
För att en sådan här hårfärg ska hålla så länge som möjligt så krävs det ju såklart en massa hårprodukter anpassat för färgat hår.
Så eftersom min älskade sida lookfantastic.com hade lite rabattkoder nu så drog jag iväg en beställning.
L'Oréal Professionnel Série Expert Vitamino Delicate Color Shampoo (250ml)L'Oréal Professionnel Série Expert Vitamino Color Conditioner (150ml)L'Oréal Professionnel Série Expert Vitamino Colour Masque Treatment (200ml)L'OREAL PROFESSIONEL MYTHIC OIL (125ML)L'Oréal Professionnel Série Expert Hydra Repair Treatment (150ml)
Alla dessa raringar fick följa med i kundkorgen. Eftersom mamma också färgar sitt hår så delade vi på kostnaden. Gissa hur mycket det blev? sammanlagt 44 engelska pund = 457 kr alltså ca 230 kr var. Lyckan som uppstår. På denna sida behöver man inte betala frakt heller, så bra som det någonsin kan bli!
20120224-055132.jpg
Måste bara lägga in en bild till och dö lite över hur snygg Molly Sanden är i hennes nya hårfärg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0