Sara Lundin

Ja oj fan vad det här var svårt. Första gången jag träffade min kära vän Sara var första dagen på gymnasiet. Jag visste redan innan vem hon var men jag hade aldrig någonsin pratat med henne. Efter att ha börjat prata med varandra fann vi varandra ganska snabbt. Jag kommer ihåg på orienteringen på skolan så snackade vi mest skit om folk vi kände och det resulterade i att vi hittade typ två kontroller av typ tolv... Nejmen vi har samma sjuka humor (hon har mest sjuk....) och kan skratta åt det mesta. Hon är en av de roligaste jag känner och det gör det lite lättare de där värsta skoladagarna, typ fredagar. Hon är världens mest sarkastiska människa och jag vet att jag alltid kan lita på henne. Ja vad ska jag säga mer... Hon är en av mina vänner som vet mest om mig och kommer alltid med bra råd (oj vad töntigt det lät). Vi har inte känt varandra sådär jättelänge men det känns som vi har gjort det. Men ja hon är en väldigt bra och fin vän!




Kommentarer
Postat av: Sara

ÅHH, SÅÅ RÖRD JAG BLIR. Framstår ju som en riktigt bra människa, hihi. DU ÄR SÅÅ BRAAAA MED, REBECKA. Tack för alla fina ord. LER STORT HÄR SKA DU VEETA. <3

2012-02-06 @ 22:04:14
URL: http://saralundins.blogg.se/
Postat av: ellinor

MEN OJOJOJ SÅ FIIIIINT

2012-02-07 @ 10:48:11
URL: http://elliipelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0