OMG

För de som inte visste det så är jag ett sjukt stort "skidfan" eller vad man ska kalla det. Det är inte alls ovanligt att jag på helgerna ställer alarmet för att lägga mig framför tvn och titta på längdskidor eller slalom. För att vara helt ärlig händer detta praktiskt tagit varje helg nu under säsongen. Så idag då jag och Annsofie gick på stan så kom chocken. Jag putta till henne i sidan för att hon skulle kolla, men hon fatta inte vad det va hon skulle titta. Då de hade gått förbi så halvskrek jag i hennes öra "DE DÄR VA JU EMIL JÖNSSON" hon ser helt frågande ut och svara helt enkelt "va de?" så för att bekräfta att de va han så var vi ju absolut tvungen att gå förbi en gång till. Mycket riktigt så va de han och hans flickvän Anna Haag. Sjukt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaaaa, men puss!

2012-03-03 @ 18:48:45
Postat av: Annso

haaaaaahaaaaaa, de förra va av mig..

2012-03-03 @ 18:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0