Promise me you`ll think of us as a time so wonderful

Måste bara säga att det är så himla kul att shoppa! Speciellt nu när det börjar bli vår och alla snygga kläder kommer in. Tittar runt och hittar nåt på varje affår jag blir kär i. Idag då det var utförsäljning på Vila kunde jag inte låta bli att köpa en jättesnygg klänning. Den hade kostat 400kr men de va halva priset, kunde bara inte låta bli, Trodde faktisk inte att jag skulle kunna ha den, men lyckan som uppstår då man kan de är grym!



Min underbart fina klänning!


Lite andra saker som inte skulle skada att ha i garderoben ;)



Och en sak till som är sjukt behövlig just nu en Mobil!


( Så mamma och pappa, om ni känner för att ge er enda dotter nåt roligt är så har ni några valmöjligheter här!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0