For As Long As I Have You I`ll Be Alright

Gjorde klart matteprovet idag och sen åkte jag till PC, JämtlandsGymnasium hade ju öppet hus idag. Där fick jag både fransk manikyr och massage av Louise, hur grymt som helst. Träffade många från den gamla klassen, askul att träffa er igen. Även fast som jag tidigare har nämnt aldrig blir detsamma igen. Det var Louise som fixade både manikyr och massage, och de var inte sista gången ;) Efter de gick vi och köpte lite julklappar, bara några stycken kvar nu. Vi åkte också på kebabhouse och käka, alltså med andra ord en asbra dag!

vad hände egentligen med oss? Från att ha pratat varenda dag till ett litet hej och inget mer? Jag kan inte göra någongting åt de men jag saknar dig kära du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0