Zzzz

Kul att jag alltid är så förberedd då vi ska ha prov... Imorgon har vi prov om huden, förstår inte riktigt varför eftersom jag anser att det inte har något med frisöryrket att göra. Men varför ändra en vinnande strategi? under alla år har jag aldrig varit en sån som har tagit hem böckerna en vecka innan och pluggat, eller jag har mer tänkt så här "innan nästa prov ska jag ta hem böckerna minst en vecka innan och träna som fan" men de kommer aldrig hända. Även fast det oftast brukar bli lite plugg ( eller åtminstone läsa igenom sidorna ) på kvällen innan så har det oftast resulterat i ett vg eller mvg. Men nu sen vi började här är man glad om man får ett g, man kan ju skylla på att man nu går på gymnasiet och att det är svårare och att dom ställer högre krav. Men jag och många andra tycker nog att vi har kämpat hårt med våra betyg i 1-2 år redan så att vi nu efter att vi har kommit in på det vi sökte kan ta det lite lungt och slippa ha så stor prestationsångest, och för att vara ärlig tycker jag faktiskt att vi är värda det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0