omg

Älskar onsdagar slutar alltid runt 11 så bättre kan de ju inte bli. Drog ner på stan me Annsofie efter skolan och tittade lite på alla snygga saker som man önskar att man hade råd med. Men eftersom min nuvarande ekonomi inte har mkt till övers för shopping blev de nästan inget alls. Träffade oxå min älskade barndomskompis Jenny (L)
. Hittade 2 saker som ska skrivas in på min önskelista till julafton, en assnygg svart väska som har samma mönster som min plånbok och matte morphose (?) foundation, bara så du vet mamma. ;) Imorgon äre dagen jag har tjatat om länge nu känns de som Egen hårvård, awesome.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jadå <3 nu vet jag vad du önskar, och att du önskar en väska förvånar mig inte alls ;)

2010-11-17 @ 21:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0