And theres two more lonely people in the world tonight.

Ja nu var det längesen jag ens kollade in här. Men egentligen vem vill läsa om mitt jätteintressanta liv? exakt 18 dagar sen förra inlägget, och nu är den min, tvn alltså. Asbra, detta innebär maratontittande på true blood. Sitter och har det allmänt bra, men det är något som saknas här. Lyssnar på musik och längtar så fruktansvärt till sommaren. Idag kände jag den känslan, känslan av hur det är på sommaren. Man ligger på studsmattan, solen steker. Solglasögonen på och bra musik på mp3n. Det blåser lite svalkande och livet är aldrig så bra som just då. Fan vad jag vill ha sommar nu, inte om flerå månader, veckor eller dagar. Nu.

Ja det är ju något som saknas här ikväll, jag antar att det är därför jag tar mig tid att skriva. Sen jag har flyttat hit har jag 99% av nätterna haft en liten filur på soffan. En tungt andandes filur som ibland pratar helt osammanhängande så att man inte förstår någonting alls. Som vaknar på morgonen och säger "ååååå jag orkar inte det här...." lite halvt grinande. Som kommer hit varje dag efter skolan och som jag kan berätta allt för. Som gör milkshake endast bestående av glass och mjölk. Som skickade ett sms idag " imorgon kommer jag absolut och sover hos dig!" Så då du vaknar inatt kallsvettig och inte känner igen dig, ring mig och kom hit vet ja ;)

Ja idag hade vi ju livräddning på badet också.... askul. Inte. Ungefär lika tråkigt som jag hade förväntat mig att det skulle vara. Men vad gör  man inte för idrottsbetyget liksom?

Vad som har hänt med mitt hår vet jag inte, det är torrt livlöst och absolut inte det minsta lilla glansigt. Vet inte vad som har hänt riktigt. Funderade i ca en 345456 dels sekund att sätta i en hårinpackning över natten men vem örkar kliva upp imorgon bitti och skölja ur det och dessuton torka håret? nej inte jag iallafall. I vanliga fall kliver jag upp kvart i åtta och jag börjar tjugo i nio, jag går dessutom till skolan. Så någon inpackning blir det inte. Vill också klippa upp och tunna ur håret men får väl vänta 1½ månad tills vi har egen hårvård hur det nu ska gå. Känns ju inte särskilt roligt då håret ser ut så här och man går frisör. Får väl införskaffa en superinpackning och serum från salongen så dom får reparera det.

( Nu Malin fick du mycket att läsa )


Så här känns det just nu.      Önskar att det var som i somras, mörkt snygg färg ( inte urblekt råttfärgat som nu)
                                           Glansigt platt långt och uppklippt... = allt som det inte är nu.

Kommentarer
Postat av: malin

åh vad glad jag blir!

2011-02-06 @ 17:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0